Selecteer een pagina

Reservering annuleren?

Heeft u per ongeluk een reservering geplaatst die niet door kan gaan? Onderstaand schema geeft uitleg over hoe u uw reservering kunt annuleren.

Icon-stap-1-bestelwagen-huren-GECO-VERHUUR-VERKOOP-SERVICE
Check of u zeker weet of u de dag(en) van reservering niet kan.

Icon-stap-2-bestelwagen-huren-GECO-VERHUUR-VERKOOP-SERVICE
Kijk in uw mail voor uw reserveringsaanvraag of reserveringsbevestiging. Daar staat boven het overzicht een bestelnummer met de datum van aanvraag. Bijvoorbeeld: [Bestelling #3574] (1 januari 2020)

Icon-stap-3-bestelwagen-huren-GECO-VERHUUR-VERKOOP-SERVICE
Stuur vervolgens een mail naar verhuur@geco.nl of neem telefonisch contact op en vermeld daarbij het bestelnummer en de reden van annuleren. Doe dit tenminste 24 uur van te voren. Als u de reservering wilt wijzigen, volg ditzelfde stappenplan maar benoem de wijzigingen.

Icon-stap-4-bestelwagen-huren-GECO-VERHUUR-VERKOOP-SERVICE
Wij verwerken het verdriet van de geannuleerde reservering. En hopen desondanks dat u de volgende keer weer naar GECO komt!